A szappanfőzés lehet munka, lehet hobbi, nálam SZENVEDÉLY

.
2011. febr. 15.

Végre újra szappant főztem!

.
Már alig vártam, hogy legyen megint időm kedvenc időtöltésemre, a szappanfőzésre!
Ha ezzel foglalkozhatok, az megnyugtat, kikapcsol, feltölt energiával, újabb ötleteket ad.
A szappanfőzést nekem találták ki.

Ma ismét egy sampon szappant került ki a kezeim közül, aminek az összetevői a következők:

növényi olajok: olivaolaj, kókuszolaj, dióolaj (ennek az illata mennyei!), ricinus, repceolaj
gyógynövények: kamilla, körömvirág, csalán, kakukkfű, nyírfalevél
illóolaj: rozmaring

Holnap kiveszem a formából, és röpke 4-6 hét érési idő után már tesztelhetem is.

A szappanhoz fel nem használt gyógynövény-teát mézzel, citrommal megittam, nem volt rossz :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

http://arokszallasiedit.hu/