A szappanfőzés lehet munka, lehet hobbi, nálam SZENVEDÉLY

.
2011. márc. 8.

Aleppoi szappan

.
Így (vagy így is) készítik az Aleppoi szappant:


A látvány is szenzációs, hogy egy nagy terem padlója szolgál szappanformaként.

Aztán ahogy tömörítik, és felvágják…szívesen megnézném ezt egyszer személyesen, és kipróbálnám milyen a szappantömegen ezzel a helyes lábbelivel „korcsolyázni” :)




Aztán következik a szappan-pecsét:


Majd a szárítás, tárolás. Igazi szappan hegyek vannak itt:



Forrás: http://www.zhenobya.com/

Az alapanyag olivaolaj és babérolaj. Szerintem szenzációs :)

3 megjegyzés:

gigi írta...

igazán érdekes :-) azt hittem valami építkezés fotói (nézd el nekem szakmai ártalom :-))

Árokszállási Edit írta...

:) igen, első ránézésre elég érdekes látvány

Névtelen írta...

jee, egyszer ajandekba vettem az anyosomnak ilyen aleppoi szappant meg Olaszorszagban. nem tudtam rola semmit csak megtetszett...de kar, hogy nem probaltam ki magam is...
Regi

Megjegyzés küldése

http://arokszallasiedit.hu/