A szappanfőzés lehet munka, lehet hobbi, nálam SZENVEDÉLY

.
2011. márc. 22.

Kinek mi csípi a szemét...

.
Nekem a friss szappan csípte.
Az történt a minap, hogy szappant főztem. Írtam is már, a narancsos-citromos-mézeset!
Csak úgy vagányan, védőszemüveg nélkül.


Bevallom, nem először fordult velem elő ez a hanyagság, de többet se fog! Most először fröccsent a szemembe, vagy lehet hogy "csak" a szemhéjamra a meleg szappan.
Ami veszélyes is lehet(ett volna)... Eldobtam gyorsan mindent, szitkozódva, szélsebesen a fürdőszobába rohantam szemet öblögetni. A vége jó lett, semmi baja a szememnek. Még csak piros se lett. De ami lepergett lelki szemeim előtt, míg vadul locsoltam a hideg vizet a szememre... El se mesélem, mik fordultak meg a fejemben. Szóval alaposan magamra ijesztettem, soha többet ilyet!
Most már értem annak az ÁNTSZ szabálynak az értelmét, hogy a szappanműhely kötelező része az öltözőszekrény, és hogy szappankészítés előtt munkaruhát kell ölteni :) De nem csak leendő szappanműhelyemben lesz védőfelszerelésem, itthon a konyhámban is betartom most már a munkavédelmi szabályokat. Saját érdekemben, saját nyugalmam kedvéért :) Éljen a védőszemüveg!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

http://arokszallasiedit.hu/