A szappanfőzés lehet munka, lehet hobbi, nálam SZENVEDÉLY

.
2011. márc. 13.

Mézes szappan

.
Végre ma újra szappant főzök.
Ilyet még nem csináltam: mézes szappant, mégpedig hársmézzel. Ebből  a mézből elég sok fogy nálunk. Egy kedves kolléganőm apukája méhészkedik, az ő mézüket esszük, isszuk, szeretjük. A hársnak van egy egyedi, karakteres íze, ajánlom mindenkinek, aki még nem kóstolta!
A szappannak az még a különlegessége, hogy finom hársméz lesz benne, méhviasz, és a folyadék részét frissen facsart, és szűrt narancs és citrom leve adja. Illóolaj nélkül készül. És lehet, hogy ezúttal kipróbálok egy új formát. Pedig a kockához ragaszkodom...:) Többen mondták, hogy első használatkor nem felhasználóbarát, nem simul a tenyérbe...Én mégis szeretem :)
No remélem holnap bemutathatom a legújabb művem.
Megyek, és nekilátok.

3 megjegyzés:

Bodzás Vendégház írta...

A jelenlegi formádról én is így gondolkodom. Esetleg a kockát "szeletelhetnéd"...

Örvényesiné Csabai Rita írta...

Mennyi idő alatt alakul a kézhez? Ha a kockát felszeleteled, akkor esetleg egymás mellé lehet tenni többféle szappan-szeletet, ami a végén mégis kiad egy kockát.... és egyet veszek, de többféle van a csomagban, mint a teásdobozban... Edit szappan-variációi

Árokszállási Edit írta...

Talán 5-6 használat után már simul annyit, hogy ne legyen furcsa...vagy már annyira megszoktam, hogy fogalmam sincs :)
De az ötleted jól hangzik, hogy többféle lehetne egy kocka :)

Megjegyzés küldése

http://arokszallasiedit.hu/