A szappanfőzés lehet munka, lehet hobbi, nálam SZENVEDÉLY

.
2011. márc. 6.

Sárgarépa szappan

.
Régóta kacérkodom vele. Tegnap jött el a idő, hogy elkészítsem.
Gyümölcscentrifugával kipréseltem sok répa levét, azt adtam a szappanokhoz.
A szappan másik érdekessége, hogy most először nem kevertem hozzá illóolajat.
Ennek oka az, hogy több olyan véleményt olvastam az eddig általam használt, nem is olyan olcsó illóolajról, mi szerint az nem 100% tisztaságú, vagy talán nem is természetes anyag.
Márpedig a szappanjaimnál a legelső, legfontosabb szempont a tisztaság, a természetesség.
Amíg megtalálom azt az illóolajat, amit nyugodt szívvel használok, addig illatmentesek maradnak a készítményeim.

A sárgarépáról azt írják, hogy a gyökeréből nyert anyag és friss préselt leve lágyító szer, összehúzó anyag. A sárgarépában található karotin antioxidáns, szabadgyök-gátló hatása érvényesül a zsír-és vízhiányos, érzékeny bőr ápolásánál.

A répán kívül tettem még a szappanomba: olíva, kókusz, repce, mogyoró, pálma, szőlőmag, és avokádó olajat is.
Mint mindig, most is alig várom, hogy kipróbálhassam.
Ha kiveszem a formából, hozok róla fotót, megmutatom!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

http://arokszallasiedit.hu/