A szappanfőzés lehet munka, lehet hobbi, nálam SZENVEDÉLY

.
2011. ápr. 25.

Vágyam


Azt reméltem ettől a húsvéttól, hogy enyém lesz a bizonyosság a szappanműhelyem helyéről. Nem így alakult.
Van egy nagyon régi ház, ami gyerekkori vágyam volt, hogy benne egyszer valamikor lakhassak, élhessek, valamit csinálhassak.
Azt hittem, az ide vezető út egyszerű és járható. De nem :)
Mégsem keseredtem el. Hanem átértékeltem magamban a vágyamat, és elfogadtam, hogy nem kell mindenáron ehhez a gyerekkori álmomhoz ragaszkodni. 
Tudom, hogy nemsokára megtalálom a műhelyem számára az ideális helyet. Vagy ott, ahol vágytam rá, vagy máshol.
A bizonyosság, a nyugalom érzése, hogy a műhely helye rámtalál, itt van már a szívemben.
Ezt a megnyugvást kaptam ettől a húsvéttól :)

2 megjegyzés:

Bodzás Vendégház írta...

Ahogy látom, és remélem is - műhely híján is tudnak készülni a gyönyörűséges és károsanyagmentes szappanok:)))
Bízom benne, hogy a sok szabályozás nem szegi kedvét a gyártóknak.:)))

Árokszállási Edit írta...

amíg csak magamnak, családomnak készítek, akkor persze, megy ez műhely nélkül is :)

látom én értelmét a szabályoknak is
nem lehetetlen teljesíteni
sikerülni is fog ez, vagy előbb vagy utóbb ;-)

Megjegyzés küldése

http://arokszallasiedit.hu/