A szappanfőzés lehet munka, lehet hobbi, nálam SZENVEDÉLY

.
2011. máj. 9.

Intim kérdés

.
Van ahol azt olvassuk, intim felünket inkább csak vízzel ajánlott tisztán tartani. Aztán reklámozzák a speciális intim mosakodókat is, amit kimondottan erre a célra fejlesztettek ki nekünk nőknek.
És most jövök én egy következő verzióval, a házi szappannal.
Szerintem, ha természetes alapanyagból készült a szappan, amit használunk, az már garancia lehet arra, hogy megállja a helyét intim mosakodóként. Mert tisztít, de nem irritál.
Van azért egy intim szappan tervem, a teafás változat. Mert a teafa állítólag baktériumölő, gombaölő hatású. Az illatát nem kimondottan kedvelem, de régóta megtanultam, hogy a jó illat és a jó hatás nem mindig járnak kézen fogva, szóval nem túl barátságos illata dacára ki fogom próbálni a teafás verziót. Néha ülőfürdőben tapasztaltam már az illóolaj jótékony hatását, mosáskor az öblítő ecethez csepegtetve használtam fertőtlenítésre, legutóbb pedig azt olvastam, érdemes a mosogató szivacsra is cseppenteni belőle (meglepő, hogy a lakás legtöbb bacilusa kísérletek eredménye szerint állítólag a mosogatószivacson lappang).

1 megjegyzés:

Szaniszló-Szabó Zsuzsa írta...

Pont ezen gondolkodtam,hogy átálltunk ugyan családilag a természetes alapú szappanokra,de az intim mosakodógélt még megtartottam,mert hát,na... De akkor van megoldás:)
Egyébként szívesen próbálna már a család Edit-féle szappanokat is majd:)
Petra zabpelyhes-mézes szappant választott magának,a műltkor,ahogy ő mondja :"csikizős szappan"

Megjegyzés küldése

http://arokszallasiedit.hu/