A szappanfőzés lehet munka, lehet hobbi, nálam SZENVEDÉLY

.
2011. máj. 6.

Nem ülök a babérjaimon...



Nem ülök rajta, hanem mosakszom a babérjaimmal, vagyis a babérszappanjaimmal!
Pár hete újra felfedeztem, újra használom. Nagyon sok babérlevél van benne, így nagyon jó dörzshatása van.
Kellemes, puha tapintású lett a bőröm tőle.
Bár olvastam az egyik szappanos blogban, hogy van különbség a bőr radírozása és a bőr összevissza karcolása között.
Most figyelgetem az arcomat, látok-e rajta karc-nyomokat, de nem tűnt még fel. Így remélem, hogy a babárszappanom tényleg alkalmas bőrradírozásra. Csak olivaolajjal és babérlevéllel készült. Én szeretem, nálam bevált.

Tipp:
Bőrradírként használhatunk sót vagy kristálycukrot, olivaolajjal, vagy más növényi olajjal keverve, finoman a bőrbe masszírozva, majd zuhannyal leöblítve az arcunkat és az egész testünket leradírozhatjuk, felfrissíthetjük.

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Ez nagyon jol hangzik es illik hozzä a kocka forma! Szivesen kiprobälnäm...:)

Megjegyzés küldése

http://arokszallasiedit.hu/