A szappanfőzés lehet munka, lehet hobbi, nálam SZENVEDÉLY

.
2011. máj. 13.

Tüskés szappan



Hát szóval ahogy már írtam, legújabb kedvencem a babér szappan. Janka meg elnevezte TÜSKÉS SZAPPAN-nak :) Tényleg tüskés.

Találtam a babér szappanról egy 1933-ból származó hirdetést a Széchenyi Könyvtár mikrofilm olvasójában.

"Legjobb szappan  a babér, minden darabja aranyat ér."

Forrás: Pestmegyei Olaj- és Vegyiipari Művek, Havas Tivadar, Újpest, Bocskay ucca 5. / 1933. november 25. Védjegyes áru / Gyógyáru-, drog-, illatszer, festék, szappan, kozmetikai és vegyianyag kereskedők lapja

Én így hirdetném ma a babér szappanomat:

Szappanomban sok a babér,
Tüskéivel arcomhoz ér.
Szeretem a szúrását,
Bőrömre tett hatását.


Forrás: 2011. május 12. Árokszállási Edit szappanfőző-rímelőnő

Ui: Ezt a bejegyzést eredetileg 12-én írtam, és ma péntek 13-án eltűnt a blogspot szerverről :) De továbbra is ragaszkodom ahhoz a rögeszmémhez, hogy a péntek 13. igenis szerencsés nap! :)
Éspedig azért is, mert szóról szóra emlékeztem erre a blogbejegyzésre, annak ellenére, hogy mostanában nem iszom a memóriajavító fahéjas koktélomat, hanem frankfurti almabort kóstolgatok.

1 megjegyzés:

Unknown írta...

De jo,en maradok a hajosinäl..:))Erre a jol megreklämozott baberra meg nagyon szämitok!!!

Megjegyzés küldése

http://arokszallasiedit.hu/