A szappanfőzés lehet munka, lehet hobbi, nálam SZENVEDÉLY

.
2011. jún. 26.

Fekete szappan

.



Feketére terveztem ezt a szappant, mélysötét barna lett belőle.
Tettem bele holttengeri iszapot, ichtiolt, kávét, olivaolajat, kókuszolajat, tökmagolajat, dióolajat, és az illatot az édesnarancs és citromfű illóolajak adják (illetve adták volna...mert hiába tettem bele tetemes mennyiséget, inkább az iszap, vagy az ichtiol illata dominál).
Egy hete készült, és türelmetlen természetemnek ellenállni nem tudván már ki is próbáltam. Tetszik, szeretem. Ezt is.

2 megjegyzés:

Fanni írta...

Milyen illóolajakat használtál? A minőségére gondolok...

Árokszállási Edit írta...

az illóolajról, amit beletettem, azt hallottam, nem az első lepárlásból származó, de tiszta illóolaj
remélem :)

Megjegyzés küldése

http://arokszallasiedit.hu/