A szappanfőzés lehet munka, lehet hobbi, nálam SZENVEDÉLY

.
2011. szept. 4.

Konfettiszappan, avagy szappan a szappanban


Egyik fekete szappanomat felkockáztam, és beletettem az új rózsaszínre tervezett rózsaszín agyagos szappanomba.
Gondosan elhelyeztem a kis kockákat, mintákat terveztem belőle, már előre dörzsöltem a tenyeremet, hujj milyen dizájnos lesz. Aztán ahogy a szappanmasszát ráöntöttem a kockamintákra, a kockák úsztak eszetlenül minden irányba, megtorpedózva a remek terveket. Hát így nem lett ez szappanszobrász remekmű, de azért jópofa, és különben is a lényeg a tartalom, az értékes alapanyagok, nemigaz? :)
Az egyik különösen nyomottra sikerült,  azt le sem mertem fotózni...pedig kislányomnak első ránézésre az tetszett a legjobban. Azt mondta, cuki. :) Kinek a pap, kinek a né.:)

4 megjegyzés:

Drachenkopfhändler írta...

Nekem a fia! Nagyon jól néznek ki.

Árokszállási Edit írta...

nagyon kedves vagy, köszönöm :)

miscellanea írta...

Schöne Seife, sie sieht sehr edel aus.
Viele Grüße
Petra

Árokszállási Edit írta...

danke schön, Petra!

Megjegyzés küldése

http://arokszallasiedit.hu/