A szappanfőzés lehet munka, lehet hobbi, nálam SZENVEDÉLY

.
2011. febr. 11.

Szappan reklám / I.

.
Hosszú évek alatt nem találtam olyan kozmetikumokat, amit elégedetten használhattam volna, ami megoldotta volna a bőr és hajproblémáimat.
Sokakhoz hasonlóan én is szívesen elhittem, amit a tévében reklámoztak az arclemosókról, krémekről, samponokról, hajvégápolókról. Egy vagyont költöttem rájuk, és még csak be se váltották a hozzá fűzött reményeimet.
Majdnem elhittem, hogy majd a használatuktól leszek olyan szépbőrű, hosszúselymeslobogóhajú, mint a reklámban szereplő hölgyek.
Mióta magam készítem a kozmetikumjaimat, azóta hiába reklámozzák a jobbnál jobb készítményeket, hiába kelletik magukat a boltok polcain vonzó csomagolásban, elégedetten sétálok el mellettük, nem hatnak rám, nem keltik fel az érdeklődésemet, vágyamat.
Felszabadító érzés, hogy tudom, otthon kutyulok magamnak olyan krémet, sampont, szappant, ami biztos az én igényeimnek felel meg.
Nem mondom, hogy már nem nézek meg egy reklámot sem...előfordul. De más szemmel nézem, mint korábban.
Kutattam utána, hogyan reklámozták anno a szappanokat, és találtam néhány retro szappanreklámot.
Íme az első:
http://www.youtube.com/watch?v=6v04v9ci-Go
"A Camea szappant lágy selymes habja, tartós illata teszi közkedveltté."

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

http://arokszallasiedit.hu/