A szappanfőzés lehet munka, lehet hobbi, nálam SZENVEDÉLY

.
2011. márc. 28.

Borotva szappan

.
Esküdni mertem volna rá, hogy már írtam a borotva szappanról... Vagy csak akartam? :)

Előfordul ez velem, hogy elfelejtem, összekeverem, nem emlékszem :) De kivel nem?
Lehet megint fahéj kúrában kellene kezdjek. Egyszer valahol azt olvastam, hogy a fahéj-méz párosnak memória-javító mellékhatása van. Sőt állítólag immunerősítő és ráadásul fogyaszt is (hihi). Holnap kezdem a kúrát!

De visszatérve az eredeti témához, férjem kérte, hogy készítsek neki borotva szappant. Mert az olyan férfias, ha hagyományos borotvával vágja a szakállát, és pamaccsal viszi fel a képére a szappan habját.
Elkészítettem. Bevallom, kipróbáltam én is (nem az arcomon, nem a szakállamat vágtam). És tényleg jó, finom krémes habja van. Mosakodni is szeretek vele.
Összetevői:
pálmaolaj, kókuszolaj, olivaolaj, repceolaj, ricinus, mandulaolaj, édesnarancs illóolaj.
Legközelebb hozok erről is fotót.
És a tegnap készült körömvirág szappanról is.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

http://arokszallasiedit.hu/