A szappanfőzés lehet munka, lehet hobbi, nálam SZENVEDÉLY

.
2011. márc. 3.

Már megint a sampon szappan

.
Megint, mert nem nyugszok, míg rá nem találok arra a sampon szappan receptre, amire azt mondhatom, hogy igen, megtaláltam, ez az én hajamnak való!
Az itt látható példányok közül a két jobboldali készült hajmosásra.
A fenti a henna szappan, a lenti több gyógynövényt tartalmazó, úgy mint csalán, kamilla, körömvirág, kakukkfű, nyírfalevél. No és persze finom olajokat, mint oliva, kókusz, ricinusolaj...illatukat a citromfű és a rozmaring illóolaj adja.


Az eddigi hajmosások azt mutatják, mindkettő elnyerte nálam az eddig legjobban bevált sampon díját. Tehát a receptet megtartom, jól elteszem, hogy máskor is ugyanezt tudjam elkészíteni.
Párszor beleestem már abba a hibára, hogy készítettem szappant, ami remekül sikerült, kedvencem lett, de a receptjét bizony úgy eltettem, hogy többet se találtam meg. És pont ugyanazt nem sikerült utána produkálni.
Ezentúl ez nem fordulhat elő!

Hajöblítő tipp:
Ecettel, esetleg almaecettel, amibe lehet egy kis illóolajat keverni. Ezzel öblítjük mosás után a hajunkat, majd tiszta vízzel még lemossuk. Nem kell aggódni, hogy ecetszagú maradna az illatunk, az ecet hamar elillan.
Mellékhatása, hogy csillogó, selymes tapintású lehet tőle a hajunk.
(Az ecetet lehet mosásnál öblítőszer helyett is használni, esetleg itt is kis illóolajat belecsepegtetve! Nálam ez volt az első, de nem utolsó apró lépés a környezetvédelem felé.)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

http://arokszallasiedit.hu/