A szappanfőzés lehet munka, lehet hobbi, nálam SZENVEDÉLY

.
2011. jún. 5.

Új csoda festő shampoon



"Önnél is fontos a haj színe? Ezt mondja vevőjének és ajánlja neki az új csoda festő shampoont utolérhetetlen hatással!
PASTELL-EXTRA festő shampoon, Schwarzlose I.F. Fiai"

Forrás: Új illatszerész, az illatszer, szappan és kozmetikai szakma független lapja, 1939. január 15. 1. száma (9. oldal) 
Széchenyi Könyvtár

Nekem is van egy kimondottan hajfestő növényt tartalmazó sampon szappanom, a henna szappan.
Először felmerült bennem a gondolat, vajon nem színezi-e a henna a hajamat mosáskor.
Bár azt tudom, hogy hajfestéskor legalább 1-2-3 óráig kell a hennának a hajamon lenni, hogy színezze, mégis ott motoszkált a kérdés egy ideig, mivanha...Mi van ha megfestem kicsit a gyerekem barna haját, és vörös lesz :) Az én hajam hennával festett, így nem tűnne fel, ha a sampon is kicsit változtatna a színén. De Jankánál eddig nem fedeztem fel, hogy változott volna az árnyalata.
Mivel hennaszakértő nem vagyok, egy szőke hajra azért óvatosan tenném :) Pedig lehet, hogy teljesen alaptalan a gondolat, lehet hogy lehetetlen, vagy mégsem?

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia. Bőrre nem gondoltad? Azaz mosdásra.
Mivel a henna fertőtlenítő gyógynövény, nem árt a bőrnek sem.
A habja színes?

Árokszállási Edit írta...

Kedves Heni!
De igen, gondoltam rá, sőt :) Minden szappanomat használom mosakodásra is. Szeretem nagyon. A habja hát nem is tudom hirtelen...nem teljesen fehér.

Megjegyzés küldése

http://arokszallasiedit.hu/