A szappanfőzés lehet munka, lehet hobbi, nálam SZENVEDÉLY

.
2011. febr. 8.

Külcsín

.
Egy fotózás után az egyik tökéletesnek gondolt szappanomat kinagyítva nézegettem a számítógépen, és döbbenten láttam, hogy a felszíne foltos, göcsörtös. Mire egy jó barátom azt mondta, épp ez benne a szép, hogy nem tökéletes, mert látszik rajta, hogy kézzel készült.
Gyakran idézem ezt az emlékezetembe, ha  túl kritikusan vizsgálom a műveimet. Hogy csak rusztikusak, egyediek :)
Persze ez nem jelenti azt, hogy ne törekednék arra, hogy jobbat, szebbet alkossak.
Abban hiszek, hogy ha valamit szeretünk csinálni, abba beletesszük szívünket-lelkünket, és abból csak valami jó dolog születhet.
Hát én belefőzöm a szappanjaimba szívem-lelkem.
Akárhogy is sikerülnek, tele vannak szeretettel :)
Mert adni szeretnék vele.

4 megjegyzés:

laci írta...

csak nem én voltam??? :)
gratula a bloghoz, olvasom ám a bejegyzéseket rendszeresen!
szabó laci

Árokszállási Edit írta...

te voltál :) kíváncsi voltam, figyelsz-e :)

Péter Szidónia írta...

Gratulálok weboldalhoz és bloghoz egyaránt. Ügyes vagy nagyon!
Mikor és hol lehet ezekből nekünk is vásárolni??

Árokszállási Edit írta...

Kedves Dónika! Köszönöm, nagyon kedves vagy :)
A technikai feltételeket meg kell teremtsem, hogy ÁNTSZ, OÉTI engedélyem legyen a hivatalos, legális eladáshoz. Remélem hamarosan megoldom, és akkor örömmel jelentkezek a hírrel :) Szép napot!

Megjegyzés küldése

http://arokszallasiedit.hu/